søndag den 26. oktober 2014

Farvel fra Søhesten

Hej alle søde jer, der følger Søhesten.

Tak fordi I har fulgt med.

I har sikkert lagt mærke til, at Søhesten er meeeeeeget stille og har været det længe. Som de fleste af jer har gættet, så er Søhesten ved at være et afsluttet kapitel.

Jeg har ganske simpelt ikke behov for at blogge længere, og min blog har altid været mest for min egen skyld. Jeg brænder desværre ikke for bloggen eller bloggeriet længere. Tid eller overskud er der heller ikke altid det, jeg har mest af. Jeg har en dejlig mand, to skønne pigebørn, en krop der ind imellem lever sit helt eget liv, og så har jeg lige fået mig et nyt og godt lærerjob, så jeg mangler ikke ting at give mig til.

Kreativiteten og hyggen er stadig tilstede i mit søhesteliv, og du har stadig mulighed for at følge med på min Instagramprofil, hvor jeg hedder @Søhesten, og så overvejer jeg også at benytte Søhesten Facebookside noget mere.

Jeg kan ikke afvise, at jeg en skønne dag for lyst til at blogge igen, så jeg lader Søheste-bloggen stå indtil videre.

Tak for denne gang, og husk at I altid er velkomne til at kigge forbi på Instagram. Alle billederne nedenfor er fra derfra.

På gensyn!

Kh Trine



6 kommentarer:

  1. Farvel er lidt kedeligt at skrive, så jeg vælger - på gensyn!
    Det har været rigtig hyggeligt og meget inspirerende at følge din blog, så jeg finder dig på Instagram.
    Jeg kan også mærke at der kommer længere og længere mellem blogindlæggene, ikke kun på egen blog, men helt generelt på de blogs jeg følger - måske tiden bare er ved at skifte fra de lidt længere indlæg, til de hurtigere på instagram og facebook.
    Kreativiteten bliver jo ikke lagt på hylden, vi ses på IG :))

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig allerede på IG men kommer til at savne dine fine tegninger som store billeder på bloggen men jeg bruger altså også selv mest min tid på IG, det er bare nemmere ;0) På gensyn :0)

    SvarSlet
  3. Åh, søde Trine. Blev så glad da jeg så et indlæg fra dig! Men skulle jo gerne ha fulgt dig videre her. Kan godt forstå at du ikke har overskud til at blogge. Jeg merker også at jeg ikke selv har den samme iver når det gælder blogging som jeg havde for nogle år siden. Sådan er det bare indimellem. Hyg dig med livet og hverdagen. Knus Siri

    SvarSlet
  4. Forstår dig så godt :)
    Det er bare blevet sværere at finde energi til at blogge... det føler jeg selv og det oplever jeg på rigtig mange blogge! Suk! Suk! Men det er nu også et sundt tegn at det virkelige live får lov at tage over ;) Og ja, Instagram og facebook er bare hurtigere at deale med : )

    SvarSlet
  5. Tak for nu og måske på gensyn. Dejligt at du lader bloggen stå lidt endnu!
    Må jeg spørger hvor du har købt de hvide virtrineskabe?
    Dbh Anette :)

    SvarSlet
  6. Det er vi da kede af at høre, at du vil stoppe med at blogge.
    Min datter og jeg har fulgt du og dine kreative aktiviteter en tid.
    Forstår godt at lysten skal drive værket, måske du vender tilbage :-)
    Nyd mand, børn og dine aktiviteter.
    Maria & Tina fra "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...