fredag den 3. juni 2011

Dagens stemningsbilleder


- Kæmpe valmuer fra naboens forhave.
- Et billede fra haven. Vingummibamsen kysser sin mor, som tager billedet, og faren drikker øl.
- Jeg har siddet inde næsten hele dagen (ville godt nok hellere være ude!) og syet sommer-outfit til dukken.

Jeg er ked af, at jeg ikke får svaret på alle jeres skønne, skønne kommentarer, og jeg kommer heller ikke så vidt omkring i blogland. Det er ikke fordi jeg ikke vil, men tiden er knap. Jeg sætter dog uendelig stor pris på hver eneste kommentar. Tusind tak for alle jeres søde henvendelser :-)

6 kommentarer:

  1. Det har næsten været for godt vejr til at sidde inden for - men når "arbejdet" kalder, så må man jo lade de andre nyde solen, med en kold øl i hånden:)SKØØØNT... Måske du får tid til at nyde lidt af dagen i morgen, ude i haven? God fredag aften til dig, og din familie.

    SvarSlet
  2. Valmuer er smukke, men hvorfor klapper de altid sammen som en østers, når man prøver at stjæle dem med indenfor?

    SvarSlet
  3. Smukkem smukke billeder Trine :D

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare sjovt.. Min bedstemor har akkurat samme brune vattæppe, som det på billede to.. :)

    SvarSlet
  5. Skønne sommerbilleder :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Tak for alle de søde ord :-)
    Det er altså fantastisk, at det er sommer. 'Glæder mig til at eksamen er færdig, så jeg rigtig kan nyde det :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...