mandag den 31. januar 2011

Weekend i KBH


Jeg kom hjem i går efter en skøn weekend i hovedstaden hos min veninde og efter et virkelig hyggeligt blogtræf.
Min veninde bor i hjertet af byen og klods op ad Domkirken. Ikke tosset!
Jeg brugte tiden på at sludre med hende, hjælpe med nogle praktiske gøremål og passe hendes vidunderlige børn. Det blev også til et lille Husflid/loppemarkeds-besøg. Mere om det og om blogtræffet lidt senere.
Skøn tur, men altså også helt FANTASTISK at komme hjem til mine to yndlingsmennesker. Jaja, ude godt, men hjemme bedst.

2 kommentarer:

  1. Uhh ja, ude godt men hjemme HELT KLART BEDST ;O)
    Dejligt du havde en go tur, og hyggede dig :)
    Håber vi snart ses til hånarbejde, men lige nu laver de bare knive, så der går vidst lige lidt tid endnu...
    Knus

    SvarSlet
  2. Skøn at du holder mig up-to-håndarbejds-date, for jeg følger ikke med i noget som helst for tiden :-)
    Ja, vi ses når der igen sker noget spændende :-)
    Kram

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...