fredag den 14. januar 2011

Susans Drømme

Susan er en af mine gode medstuderende, som flyttede ind i blogland sidste år.
Som noget nyt er vi lige begyndt på samme håndarbejdshold og har brugt formiddagen i dag på at strikke, sludre, strikke, sludre og strikke...og sludre. 
Hun har den hyggeligste blog, som jeg varmt anbefaler, at I lige slå et smut forbi. KLIK HER.
Hos Susan finder I positiv energi, kreativitet, stemningsbilleder, babycharme, hverdagsbeskrivelser, nørklerier, DIYs og så kan Susan virkelig noget med kager.

2 kommentarer:

  1. Taaaaak søde Trine, for dine søde ord og dit link til min side :O)
    Rigtig go weekend.
    Knus

    SvarSlet
  2. Det var så lidt, selv søde!
    Fedt at du er på nippet til at købe de smarte strikkepinde! Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget jeg selv mangler, så du behøver ikke vente på mig :-)
    Selv rigtig god weekend og hils i aften! :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...