mandag den 24. januar 2011

Stylish Blogger Award - Fuldstændig overvældet!!


Tænk at det skulle overgå mig, at hele 6 (!!) bloggere har tænkt på mig og tildelt mig en fin award! Det er altså helt ret overvældende!! Tusind tak alle 6, og undskyld jeg har været lidt sløv til at gøre noget ved sagen. Skulle lige gruble lidt :-)
For at modtage awarden skal man opfylde nogle regler:

Regel nr. 1. 
At takke de som har foræret mig awards'ene.
Tusind tak til de skønne bloggere
Sirianna 
Kandiseret
TrineTusindTing
Makwerk
Stjerneglimt og
Bournonville
 

Tjek lige deres lækre blogs. Der er masser af inspiration at hente!

Regel nr. 2.
Jeg skal dele 8 ting om mig selv.

1. Jeg lærte at strikke, da jeg var barn. Det var min søde mormor, der lærte mig det. Da jeg var teenager gik jeg fra kun at strikke (skæve) halstørklæder til at strikke benvarmere. Først da jeg var 22, strikkede jeg min første bluse, og det var ikke ligefrem en skønhed, men jeg har da gemt den.
Det skal lige tilføjes, at man sagtens kan lære at strikke på meget, meget kortere tid. Jeg har set flere gå fra ikke at kunne strikke til at blive mesterstrikker på mindre end et år (og ja, de har lavet meget andet end at strikke).

2. Jeg får kuldegysninger af tandbørstelyde. Heldigvis er det ikke så slemt, når jeg selv børster tænder.

3. Jeg hader sport i fjernsynet. Især fodbold. Jeg kan godt overtales til at se badminton og håndbold, for det har jeg selv spillet, da jeg var yngre, men så skal der virkelig også bruges toptunede overtalelsesevner!  Heldigvis har kæresten det på samme måde, ellers ville det være ret surt!

4. Efter gymnasiet snuppede jeg intet mindre end 6 fantastiske sabbatår. Stik den!! Læser nu til lærer.

5. Jeg har en tendens til at finde på nye ord og vendinger.
"Anti-tillykke" tittede frem til cupcake workshoppen.
Det er egentlig et godt ord, som ikke overraskende betyder det modsatte af tillykke. Tja.

6.Jeg har skæve fortænder. Det irriterer mig lidt, men jeg bilder mig ind, at man ikke rigtig ser det så tydeligt. Min mor siger, at hun synes det er charmerende...

7. Mine forældre kaldte mig Trunte, Dronning, Donna Lucia, Skindidi, Sismofyt, og mange andre virkelig spøjse kælenavne, da jeg var barn. De popper stadig op i ny og næ.

8. Da jeg for næsten 9 år siden mødte min kæreste, var mit første indtryk, at han var vildt irriterende, og jeg syntes, det var smadder træls, at jeg skulle sidde ved siden af ham. Senere på aftenen kissemissede vi foran lejerbålet. Han syntes, jeg var en sippe og sleeeet ikke hans type. Og det var for 9 år siden - still going strong.

Regel nr 3.
Awarden sendes videre til 8 andre bloggere.
Det er efterhånden svært at finde nogen, der endnu ikke har modtaget den, men jeg forsøger.
Jeg har valgt en flok bloggere, som jeg alle har mødt "i virkeligheden". Jeg har også mødt andre, men mange har allerede modtaget award'en.
Glaphuset
Pif Paf Puf
Susans Drømme
Maglinus
Albert og Will
Ælle Bælle Bu
Lillebitteverden
MissIris
Darling L

Regel nr. 4
Til sidste skal jeg kontakte alle bloggere og fortælle dem om awarden.

6 kommentarer:

  1. Tak søde Trine, min hjerne er smidt i tænke, tænkeboks..
    Sjovt lige at læse om dig her og så tænke det med de 9 år det vidste jeg godt...Tak for hyggelig snak i lørdags i bilen og på vores små gåture:-)

    Go aften

    Kh

    SvarSlet
  2. Selv tak :-) Ja, tænkeboks er en nødvendighed for at kunne finde på hele 8 ting :-)
    Jeg takker også for masser af hyggelighed i bilen og på gå-turene :-)

    KH

    SvarSlet
  3. Ih, Trine, tusind tak! Det gør mig rigtig glad at du tænkte på mig.
    Og der var da rigtig hyggelig at møde dig i sommers:)

    Sjovt at læse lidt om dig! Jeg skal prøve at få blogget om den snart..

    SvarSlet
  4. Hej søde Trine,

    Tak for awarden!
    Jeg har fået den tidligere, og lavet indlæg derom. Men linker straks til dig også i det indlæg.

    Hyggeligt at læse mere om dig - og altså lidt sjovt med historien om dig og din kæreste :-)

    SvarSlet
  5. Ha ha, ja det er ikke altid, at første indtryk holder! Jeg proklamerede også, at min kæreste sleeet ikke var min type, da jeg mødte ham for 8 år siden - hmm men det er da stadig ham, jeg vågner op med hver morgen! ;-)
    Tillykke med awarden! Rigtig glad for, at du tog imod den! :-)
    K.h. Sasia

    SvarSlet
  6. Sjovt med tandbørstelydene du ikke kan lide! Jeg kan ikke fordrage at røre ved ost!!! Får total fnidder og kuldegysninger! Grin.
    Kik forbi hvis du får lyst.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...