mandag den 31. januar 2011

Stemningsbilleder fra blogtræf



I går var jeg til blogtræf hos Mamma Mia. Jeg hoppede af toget fra KBH i Fredericia. Ultra hyggeligt at gense og møde nye ansigter!
Mia havde virkelig hygget om os og gjort en masse ud af dagen, som naturligvis gik aaalt for hurtig.
Der var Fastelavnstema, og vi slog katten af tønden og det hele! Der er godt nok længe siden jeg sidst gjorde det. Inden i tønden var der små krea-gotte-poser - så fint!
Tak for en skøn dag Mia og alle I andre :-)

13 kommentarer:

  1. Lyder som en super hyggelig dag!
    Mia har rigtig hygget om jer!
    Klem

    SvarSlet
  2. Det ser simpelthen bare så hyggeligt ud! Jeg ville så gerne have været med!

    SvarSlet
  3. Hej søde Trine

    TUSIND TAK for en SKØN skøn dag!! Var simpelthen så hyggeligt at se dig igen!!

    Fik slet ikke svaret på din sms - men det finder vi bare ud af ;-)

    SMIL fra Mia

    SvarSlet
  4. jeres helt egen flaskemærker sejt :)

    ja maden har I jo spis hehe ,men godt ser det ud og hyggeligt :)

    SvarSlet
  5. ih en fed dag!! Og flotte flasker :D

    SvarSlet
  6. wauw det ser vildt hyggeligt ud :)
    kh♥

    SvarSlet
  7. Næ hvor hyggeligt. Kreagotteposerne var da en genial ide.

    SvarSlet
  8. Trine - Tak for sidst OG stor tak for din hjælp med perlestrik....jeg arbejder på sagen kan du tro :-)

    SvarSlet
  9. I har bare hygget jer stort. Fedt at I har slået katten af tønden.

    SvarSlet
  10. Hejsa...
    Må jeg ikke være så fræk at spørge hvor du har købt stempel bogstaverne, som du har brugt til at skrive i kagernes fondant??? Er på jagt efter netop den type ìg kan simpelthen ikke finde dem... Snøft
    Håber på hjælp..

    Mvh Malene

    SvarSlet
  11. Hej Malene.
    Det er desværre ikke mig, der har lavet kagerne, men bloggeren Mamma Mia. Prøv at spørg hende :-)
    Vh Trine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...