tirsdag den 4. januar 2011

Navneforandring og ny header - Tak for hjælpen!



Velkommen til SØHESTEN og ikke EN SØHEST.
Min blog-navne-afstemning sluttede for flere dage siden, men det er først nu jeg har fået gjort noget ved sagen. Good, old "SØHESTEN" vandt og tillykke med det, eller hvad man nu skal sige.
Tror måske også, det er det navn, jeg selv synes bedst om. Det var i hvert fald det navn, jeg gav bloggen i begyndelsen.
Mange tak for hjælpen blogfolkens. Skønt I ville lege med :-)

Jeg har rumsteret lidt med Paint Shop Pro og fået lavet en ny header. Den anden gik mig lidt på nerverne.
Håber I synes om denne.

Nyt år i nye blog-klæder.

Jeg vil lige takke jer for alle de mange søde kommentarer, jeg har fået i den seneste tid. I er SÅ SØDE!!!!!!!!

7 kommentarer:

  1. Godt navnevalg, Trine - det er osse sådan jeg tænker på dig! Og sikke nogle fine hama-søheste ;-) Tillykke med "dåben" - kram fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Det stemte jeg også for!

    Super fint og super skøn header!

    SvarSlet
  3. Skøn header! Og velkommen tilbage til Søhesten! ;-)

    SvarSlet
  4. Skøn header med dejlig søhest :)

    Paint shop pro...lave ny header...det kunne jeg godt tænke mig at prøve, når jeg får god tid lige om straks.

    SvarSlet
  5. Tak for de søde kommentarer! Søhesten føler dig meget velkommen :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med dit nye blognavn. Jeg er også helt vild med den nye header. Kan godt se jeg har en del at lære i nu.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...