fredag den 28. januar 2011

Loppe-guf


For et par dage siden tog jeg en af de sædvanlige loppe-runder.
Jeg købte:
To småbitte kuglerammer. Dog ikke for små til Vingummi-fingre :-)
Et par kernelæderstøvler fra Ecco. Ved ikke helt om de falder ind i min stil, men de passer og så har de sikkert kostet mere end en 50'er fra ny :-)
En lille hvid vase som passer ind i min lille vase-samling.
En Cd-afspiller til min (nørdede) kæreste. Han samler på hi-fi. Dyr og pladskrævende hobby, men jeg fik klart pluspoint for at tænke på ham.
Lidt retro-stof i 70'er farver.

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode fund! -Og pluspoint til kæresten, det skal man altid sørge for man har ;)

    SvarSlet
  2. Det var da de fineste loppe fund : vild med vasen og det fine stof.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Skønne fund. Hvis du bliver træt af støvlerne, vil jeg gerne købe, hvis de passer i str.
    De kuglerammer der er da også lækre :)

    SvarSlet
  4. Det var da nogle lækre fund...særligt støvlerne, det var da lidt af et kup:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Gode, fine fund ;o) Er vild med din ille vase samling ;o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...