torsdag den 6. januar 2011

Krea-oprydning


I dag har jeg sorteret, organiseret og ryddet lidt op i krea-kommoden.
Fandt en smart måde at opbevare nogle af mine bånd på, synes jeg selv. I 2 af skufferne har jeg nogle kasser, jeg engang købte i et supermarked, som er beregnet til slips, men det egner sig altså også rigtig godt til de små krea-sager.
Har I nogle gode krea-opbevarings-tips, er de meget velkommen!

Mens jeg ryddede op lyttede jeg til dette og til dette. Jeg eeelsker at høre P1 - især når jeg rydder op eller sidder og sysler med et eller andet.

6 kommentarer:

  1. Besøgstid er en af mine yndlingsudsendelser. Kaen Secher er bare så dygtig. Jeg abonnerer på podcasten. Hurra for P1.

    SvarSlet
  2. Ingen gode råd - endnu. Skal nemlig først til og tage hul på krea-oprydningen i næste uge ;-)
    Men det er smart med dine bånd på den måde, mine ligger nemlig også bare og roder i en stor kasse.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at se hvordan o her i blogland opbevare jeres kreating, så får man også lige et smugkig af alle skattene :)

    er vild med dine bånd.

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. Altid dejligt at få ryddet op :O)
    Er du ved at være frisk igen ??
    Jeg har været ovre og snakke med Betty i dag. Uhh jeg ved ikke om jeg er helt klar til at starte igen, i mit hovede havde jeg masser af tid frem til sommer, men pludseligt er der så meget. Både håndarbejde, svømning og BA...!!
    Men det er da meget spændende det der skal ske, men tror ikke lige jeg kan overskue det hele.. Hihi.. utroligt så doven man bliver efter barsel ;)
    Nå, men håber da vi ses på sem. en dag. Vil rigtig gerne høre om hvad du har tænkt på med eksamen, hvis du har tænkt noget ;)
    Go bedring.
    Knus

    SvarSlet
  5. Det er skønt at få ryddet op i sagerne! Jeg har også lige været hele mit krea-halløj igennem :)

    SvarSlet
  6. et er altid dejligt at få ryddet op.
    Ikea har også nogle små opbevaringsløsninger som jeg kigger lidt på :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...