torsdag den 27. januar 2011

KBH efterfulgt af blogtræf


I morgen skal jeg til København for første gang i flere år!
Jeg skal besøge en veninde, som har brug for lidt hjælp. Hun har en skøn søn og en lille baby-datter, som jeg glæder mig meget til at tilbringe tid sammen med.
Det bliver ikke til meget shopping, men jeg satser på at drøne et smut forbi den attraktive og famøse retro-krea-butik "Husflid".
Hvis der er en eller to andre steder, jeg under ingen omstændigheder må gå glip af, så sig endelig til.

I kufferten pakker jeg denne lilla æske. Den rummer mit "kreative indslag" og skal med mig til blogtræf på søndag i Fredericia hos Mamma Mia. Juhu!
(Tror måske der er flere ledige pladser, hvis du er interesseret.)

7 kommentarer:

  1. Rigtig go tur til KBH og til træf hos Mia.

    SvarSlet
  2. Hej trine
    jeg har sendt dig en mail. Mon du har set den?

    Kh Laura

    SvarSlet
  3. Du er velkommen i min vintage og retrobutik Davids Engle på Østerbro. Hesseløgade 1 (sidegade til Jagtvej). Har åbent fredag 14-18 :-)
    Ellers håber jeg du får en dejlig dag i Kbh.

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur Trine! NYD det! Jeg har et hav af butikker du burde se, men det kræver lidt mere tid tror jeg :D

    GLÆDER mig til vi ses på søndag!
    Ps. sms lige til mig hvornår du skal hentes :D

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur Trine og du kan tro jeg glæder mig til det kreative indslag....har faktisk købt noget garn i dag...ihh :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur, jeg vil kigge efter dig fra mit kontorvindue ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...