mandag den 31. januar 2011

Husflid


I lørdags fik jeg endelig mulighed for at besøge retro-butikken Husflid i København. Jeg har læst en masse om butikken her i blogland, så jeg har længe haft lyst til se den i levende live. Hermed gjort.
Skøn, skøn butik - ingen tvivl! Priserne er en lidt små-pebrede, synes jeg, men tilgengæld er det som at træde ind i et retro-skatkammer. Inspirerende!
Jeg kom hjem med noget fint garn, som skal bruges til Vingummi-strik, nogle labre stempel-bogstaver og noget lækkert og fuldstændig ubrugt retro-stof, som jeg tror skal bruges til puder.
Klart et besøg værd.

3 kommentarer:

  1. ejjj de der stempler, har jeg kigget lang efter.. :) De er så fine...
    måske ma skulle på et visit når turen går til kbh. næste gang ;)

    SvarSlet
  2. Skønne sager du har fundet derude på Øbro!
    Det er jo næsten pinligt, at jeg endnu ikke har prøvet at sætte mine ben i den butik. Det må da snarest afprøves ;-)

    Håber du havde en dejlig Københavnertur...

    KH

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...