lørdag den 22. januar 2011

Fotospam fra Cup Cake workshop


Åh, hvor havde vi bare en god dag. Ud over den cup cake kyndige Hausfrau og undertegnede deltog Maglinus, Albert&Will, Lillebitteverden, Annchenog Westmose. Alle sammen søde, søde mennesker!!
Snakken gik og vi storhyggede.
Her ses en række billeder fra dagen. Workshoppen kan virkelig anbefales! Jeg har aldrig haft med denne slags kagepynt at gøre før, så alt var helt nyt, og jeg er ret imponeret over, hvor meget Julia ved om cup cake universet.  Det er rigtig sjovt at sidde og hygge med - lidt som at lege med modellervoks i børnehaven.
Vi fik lavet en masse smukke kager. Det fornemmes nok på billederne, at det nåede at blive mørkt, før vi gik hjem, men man kan vist godt tyde skønheds- og nam-nam-potentialet alligevel, kan man ikke?
Jeg spiste en mega LÆKKER kage til selve workshoppen, og da jeg kom hjem, fik jeg hjælp af min lille familie og en gæst til at spise resten.
På sidste billede ses min produktion foreviget.
I dag ku jeg godt lide stjerner, søheste ser kønnere ud på bloggen end på kager (kæresten troede, det var et J...), star bliver til "rats" hvis man kludrer lidt med bogstaverne, Susan har inspireret mig til en and, kæresten spiste huset, fordi han skal lave vores hus om hele tiden, og han synes jeg skulle spise hjertet, fordi jeg er så sød.

20 kommentarer:

  1. wow jeg er betaget over alle de kager :)

    SvarSlet
  2. Super flotte billeder Trine og endnu engang tak for dit selskab. Jeg har netop tilføjet link til dit indlæg hos mig....nu da mit kamera var strandet herhjemme :-)

    knus

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er det bare en flot samling cup cakes!!
    Og hvor lyder det bare hyggelig:)

    SvarSlet
  4. Det ser bare så flot ud!

    SvarSlet
  5. Ser super lækkert ud, og kunne forstille mig det var en hønsegård at komme ind i hehe..

    SvarSlet
  6. Hvor ser det dejligt - og lækkert ud - jeg grinede temmelig meget af den dér med star/rats. den lille tanketorsk ku jeg osse ha lavet... KH Lisbeth

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn dag, du har haft! Og sikke en fantasi, der er på alle kagerne. Jeg er vild med den med andedammen :)

    Velbekomme

    SvarSlet
  8. Tusind tak for dit skønne selskab, søde Trine. Og tak for vasen. Jeg må ud og finde tulipaner hurtigst muligt!

    SvarSlet
  9. Hej Trine!

    Tak for en hyggelig lørdag, både i bilen og hos Julia. Jeg var helt høj i går af alle de skønne indtryk fra jer alle.
    Dejlige billeder du har lagt på.

    Go søndag til dig, kærsten og din skønne vingummi

    Kh Kristin

    SvarSlet
  10. For en deilig workshop! Og så mye lekkert dere laget ;o)

    SvarSlet
  11. wooooooowwww!!!!!! hvor er de flotte - MUMS!!!!!!

    SvarSlet
  12. Mums-filibaba!
    Trine, jeg aner simpelthen ikke hvorfor jeg ikke læser din blog fast? Men det gør jeg altså nu :-)

    SvarSlet
  13. ejjj Trine hvor er du go... Og alle de fine kager i har lavet.. Man bliver helt dervet af det ik ;O)??
    det er svært at ligge fra sig når man først har prøvet det, så pas på ;) hihi...
    Dejligt jeg ku være med til at inspirere :)
    Knus

    SvarSlet
  14. Skønne billeder Trine!:) Smiler også stadig over rats;)
    Tak for dejligt selskab..
    Ha' en dejlig søndag..
    KH Anne

    SvarSlet
  15. Tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer!
    Jeg griner også stadig af rats! Typisk mig! Det værste var, at jeg prøvede at bytte om på bogstaverne flere gange, men det var ligesom om det ikke lykkedes for mig. Jeg anstrengte mig dog lidt mere med kagen hvorpå der står hjerter. Det er heller ikke nær så sjovt bagfra :-)
    Uh! Nu skinder solen!
    Hyg jer!!

    SvarSlet
  16. Skønne, skønne billeder af virkeligt lækre kager. MUMS. Det lyder simplethen bare så hyggeligt med de kage workshops.

    SvarSlet
  17. Det var også rigtig hyggeligt og rigtig lækkert! I det hele taget kan såkaldte blog-træf varmt anbefales :-)

    SvarSlet
  18. W.A.U.W !!
    Har selv været så heldig også at være afsted på workshop - det er bare det hyggeligste! :-)

    SvarSlet
  19. så utrolig lekkert! Ser kjempedeilige ut :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...