lørdag den 29. januar 2011

Efterlysning - Stavangerflint "Kina"


Jeg har længe gerne villet lave dette indlæg, har bare ikke lige fået taget mig sammen før nu.
Jeg efterlyser nemlig porcelæn som dette.
Det er fra Stavangerflint, og jeg har læst et eller andet sted på nettet, at stellet skulle hedde "Kina".
Da jeg var teenager købte jeg en kasse med 10 store og 10 små tallerkner. Siden har jeg fundet ca. 2 tallerkner og et fad på kræmmermarkeder eller lign. Jeg leder altid efter stellet, når jeg er på loppe-rov, men finder det stort set aldrig :-(
Vi har smadret nogle få tallerkener, og det gør dælme nas!
Ligger du inde med sådan noget labert porcelæn, og vil du gerne af med det, eller kender du nogen der vil, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

12 kommentarer:

  1. Virkelig flot stel - jeg har aldrig set det før...

    SvarSlet
  2. Hej Trine.
    Tak for awarden, det var altså meget sødt af dig..:O)
    Det er et rigtig fint stel, har heller ikke set det før, men vil da gerne kigge efter det.

    SvarSlet
  3. Sikke fine tallerkener - har ikke set stellet før. Kender godt følelsen af, at det er MØG surt, at komme til at baldre noget, som ikke er nemt at finde igen. Håber du har heldet med dig!

    SvarSlet
  4. Hejsa, selv om jeg er ramt af en eller anden syge, måtte jeg altså lige ud i biksen for at kigge - og jo, den er go' nok. 2 flade tallerkener har jeg. Send en mail, så finder vi ud af det.

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg har 3 frokost og 1 lidt større tallerken + 1 fad som det på dit billede. v h

    SvarSlet
  6. Uh, det lyder spændende. Hvor meget skal du ha' og hvor mon du bor?

    SvarSlet
  7. hej.
    Sorry troede jeg havde skrevet så du kunne maile til mig. Jeg bor nær Silkeborg - kom med et bud så tager vi den derfra. v h

    SvarSlet
  8. Hejsa.
    Sidder selv og googler rundt efter dette super flotte stel. Jeg har været så heldig at arve det fra min Mormor og Morfar, så jeg har en del tallerkener og fade. Men jeg mangler kopper.... Jeg mener og ha læst et sted at mønstret på stellet hedder Blue Onion.

    Held og lykke med din søgen :)

    Jannie

    SvarSlet
  9. Hej, faldt over din eftersøgning fordi vi vil sælge en stak af disse tallerkner fra Stavangerflint både dybe, flade, frokost og kage ca. 25 stk. Er du stadig interesseret her to år senere, ellers ryger de i den blå avis?

    SvarSlet
  10. Hej, faldt over din eftersøgning fordi vi vil sælge en stak af disse tallerkner fra Stavangerflint både dybe, flade, frokost og kage ca. 25 stk. Er du stadig interesseret her to år senere, ellers ryger de i den blå avis?

    SvarSlet
  11. Hej Casper. Det lyder umiddelbart ret interessant. Kan du evt skrive hvor mange du har og hvor i landet du bor til min mail: soehestenblog@yahoo.dk. Vh Trine

    SvarSlet
  12. Hej Trine. Beklager jeg ikke så din besked. Regnede med jeg ville få en email fra dig. Så nu fandt jeg tilfældigt tilbage på din side, da jeg skulle til at researche på prisen og rykke stellet på dba. Du kan nu finde annoncen ved at søge på Stavangerflint og kontakte mig, hvis du stadig er interesseret.
    Mvh Casper

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...