fredag den 7. januar 2011

Det er ikke mikado


...det er min ekstra julegave til mig selv, fordi julen har været så pisse skod. Jeg så dem hos Unikarina og så også hendes hjemmesyede strikkepindeetui - og blev smaskforelsket i begge dele, så snart skal symaskinen frem! Det er ikke længe siden, jeg købte en masse bambus-rundpinde, men dengang kendte jeg ikke til dette smarte system. Desuden fylder mine sindssygt mange rundpinde vildt meget, og de kommer nemt til at rode over det hele. De fleste af mine rundpinde er af metal, og kun få af dem er af bambus, ikke lækkert regnbuefarvet træ. Nu bliver de skiftet ud, gør de!
Hvis du strikker en masse og ikke kender det her KnitPro systemt som dette, så tjek det lige ud. Det er købt forholdsvist billigt HER - in Deutschland!

Jeg føler mig trøstet...

6 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du føler dig trøstet. Det er nogen rigtig lækre strikkepinde, og samtidig pæne at kigge på.
    Ren win win ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, nemlig! Jeg kan slet heller ikke se andet end win win i mit nye køb :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har dem også, jeg elsker dem, vil ALDRIG strikke med andet! De er vanedannende :-) God fornøjelse!

    SvarSlet
  4. Uh, det lyder godt. Glæder mig til at indvie dem :-)

    SvarSlet
  5. Kender godt, det fantastiske system.
    Blev præcenteret for det, første gang, til strikkeaften hos Sys Fredens, i Århus.
    Det er virkelig et godt system og nemt at opbevare, uden det fylder meget!

    SvarSlet
  6. Lyder hyggeligt med strikkeaften hos dygtige Sys Fredens!
    Har prøvet pindene i dag, og de er fantastiske!! Men det bedste er altså at de intet fylder:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...